יום חמישי, 30 באפריל 2009

ישראל שי- ספור חיים- פרק ד

כיום סבא הוא בעלים של שתי חברות. האחת עוסקת בייעוץ, תכנון וניהול פרויקטים בתחום האבטחה – והשנייה באיתור וחילוץ נעדרים ישראלים בחו"ל במשותף עם חברת הביטוח "כלל". בעיקר תרמילאים היוצאים לטיולים בדרום אמריקה ואסיה אשר הקשר עמם מתנתק או כאלה הנקלעים למצוקות שונות. גם בעבודתו זו פועל סבא במדינות העולם ובמסגרת עיסוקיו בשתי החברות מרבה בנסיעות לחו"ל.
אחד הפרויקטים בהם עסקה החברה שבבעלות סבא במשך מספר שנים הוא אבטחת אלפי בני הנוער המגיעים לפולין מעשרות קהילות יהודיות ברחבי העולם במסגרת מפעל "מצעד החיים". כבר בתקופת שירותו במסגרת השב"כ באירופה ביקר סבא בכל מחנות ההשמדה וסיפר עליהם לסבתא וילדיו. במסגרת פרויקט זה הוא שב פעם נוספת לבקר במחנות אלה.
לסבא שלושה ילדים. אמי, שרון, חן בן 32 איש עסקים ואור בן 24 סטודנט לכלכלה ומינהל עסקים בארצות הברית – ושני נכדים. אחותי ואני. בילויים שלי עם סבא הם טיולים אשר טרם הספקנו לעשות בארץ - אבל עשינו הרבה במהלך ביקורים של סבא וסבתא בארצות הברית, בילוי בג'אקוזי שבחצר ביתו, טניס שולחן, עבודה משותפת על המחשב, סבא מסייע לי בפרויקטים מאז כיתה א' בארצות הברית, ושיחות עם סבא כמעט על כל נושא. מאז ששבנו לישראל אנו מתגוררים בכוכב יאיר, ממש קרובים לסבא וסבתא. נפגשים אתם כמעט בכל יום וארוחות יום שישי משותפות הפכו במשפחה למנהג קבוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה